Menu
GÜZELLİK >

"3"Egzersiz ve "0" Selülit

Yaz mevsimine aylar kala mayo/bikini tasarımcılarının lansmanları gözünüze hiç çarpar oldu mu bu aralar.Belki de koleksiyonlardan önce aklınızı selülitleriniz karıştırıyordur.Bu karışıklığa son vermek adına evde kendimin de yaptığı 3 basit egzersizi sizlerle paylaşmak istedim.İlk zamanlarda zor gelse de tekrar ettikçe kaslarınız alışacaktır.Daha sıkı bacak ve kalçalar için;

1-Plie Squat



Plie squat bir tür çömelme hareketidir.İlk olarak ayakta dik durun ve bacaklarınızı omuz hizasında açarak ayak parmaklarınızı dışa döndürün.Kollarınızı ileriye doğru birbirine paralel şekilde uzatın ve çömelin.Bunu yaparken lütfen dik durmaya özen gösterin.Çömelip kalkarken ise kalçalarınızı sıkın.Etkisi daha çok olacaktır.25’er olmak üzere 3 set yapın.

2-Booty Bridge



Booty bridge bir tür köprü hareketidir.İlk olarak sırt üstü uzanın.Dizlerinizi kırarak ayaklarınızı yere basın.Ellerinizi,avuçlarınız yere bakacak şekilde yana alın.Kalçanızı,omuzlarınızı kaldırmadan kaldırın,indirin.Yine bu hareketi yaparken kalçanızı sıkmayı unutmayın.Böylelikle kalçalarınız daha sıkı görünüme sahip olacaktır.25’er olmak üzere 3 set yapın.

3-Mountain Hiker



Mountain hiker bir tür dağa tırmanış hareketidir.İlk olarak şınav durumunda hazır olun.Önce sağ dizinizi göğsünüze sonra sol dizinizi göğsünüze sırayla seri şekilde çekin ve bunu 1 dakika boyunca tekrarlayın.Bunları yaparken karnınızı sıkmayı unutmayın.


info@ozlemcakir.com.tr
|
©Özlem ÇAKIR - Tüm Hakları Saklıdır.
|
Mega Tasarım 2015